Saturday, October 30, 2010

tQ dEkat RanGkai saYa... mUahhHh =)

::..logo..::

hari nie saya dapat mamam domino's pizza... wah x sangka.. sedap sgt.. hehe 1st makan la katakan.. (cian kan saya)~~ hmm lebih sedap dr pizza rupernyer... start dr pas zohor sampai 2.30 ptg asik dok nelek aje paper coupon domino's tue... nak beli nyer pasal... nasib baek la rumate saya sgt prihatin... hahaha ..

totet ....totet... pupang... pupang... sat g trus amik fon.. dail 1-300-888-333 .... " halo.. saya nak oder 1 regular pizza beef peperroni + 1 cinnastik + 1 garlic cheese onion rings... saya nak pakai kupon taw"...., nina y ckp.. hehe lbih kurg mcm tue lar =)

dalam masa 30 minutes.. sampai.... maka makan la i, nina n mamal.... betiga.... tetiba teringt.., lama kiter x mamam betiga mcm dulu kan3 =) nway.. tQ 3 serangkai... i love u~~
t der rezeki lebih kiter mamam seoul garden lak eh hahaha saya teringin lar~~~

::.. love u..::

YeaY.. akhirnya .., dapat la saya mamam DOMINO'S PIZZA ... hahaha =)

::.. ni antara y kami makan... pizza nyer dah selesai mkn n xder pic nyer la..hehe..::

No comments:

Post a Comment