Wednesday, October 27, 2010

:: i'M baCk cOz miSs hiM ::


setelah sekian lama x update blog nie... sampai ader yang tertanya2 kemana hilangnyer penglipur lara yang sering menghibur haty di kala duka... kini aku kembali.. chEwAh ..hehe
aDer y cAri aku kA..(dgn nada wEwin TaliB..hehe jGn marE)
okay2.. back to da story...kembalinya aku kerana rasa berdosa dan merinduinya....

siapa???

::..aYah saYa..::

inilah dier org nyer..... saya majuk ngn ea... ea x pnh majuk ngn saya~~ hye amiza!!! perlu kerr nak majuk hanya kerana sebuah buku...waaaaaaa nak nanes...... =(

rindu kat ea.... nak balik jb tp uwang ndak cukup.. (tiRu naDa WewiN lagY ..suka2.. ngee~~).... lagypun ayah kata.. kalo rindu webcam aje hehehe......

"ayah2, kak eja mintak maaf taw... nanti kak eja reply msg ayh k... kak eja x mau majuk lagy.... kak eja taw ada kekangan y mybabkan ayh anta buku tue lambat... tp kak eja nak ckp jgk.. kalo ayah cbuk ...,lin kali bg la mak... kan ker kak eja suruh mak y post~~ hmm x per la.., kak eja dah hantar pun keje tue..... ayah doakan kak eja dapat A jer la k.... huhu~~ SAYANG AYAH.., MMMUUUUAAAHHH"

::.. saYang aYah claLu ..::

2 comments:

  1. hahahahaha...
    suka ko ya ajuk2 aq ckp...
    nda pa la...
    nway, jgn sedih2 ya..
    mgkin ada hikmahnya 2..

    ReplyDelete
  2. hehe nada ko special.. x der sorg pun y sama.. hehe mean kwn aku ko jer la yang bernada sebegitu ...kah ..kah..kah~~

    ReplyDelete