Saturday, October 30, 2010

::..seGala keTentUaN miLiknYa..::


lepas bgn tido td mcm2 benda x baek belaku.... pasal tido td korg dah taw kan... nie kejadian belah malam lak... blik pas minum ais kcg x sedap tue..., trus solat asar then tunggu mgrb... dalam aty nie dah berangan nak p pasar malam nak mam putu mayam.., so lepas salam dan doa mgrb jer trus siap2 p pasar... dgn harapan ada... padahal x taw pun pasar mlm tue bukak ri apa... (ala pasar mlm y kt tepi jln nak ke qb tue)....skali sampai2 sana jer... eeee x der... maka batakan niat ker tesco... nak dipendekkan citer p sana cr colgate (nie jer y beli), keropok moni (tp x der... plik ak??), pisang (sumer ijau .. so x beli).... kuar tesco p bank in duet....

KLIMAKS: ....................

masa bank in duet nie la... hp aku bebunyi..."harus bagaimana lagi"... (lagu Faizal Tahir.. Hanyut)..... menandakan msg masuk... maka aku pun trus membukanya (dah mcm citer novel da)... skali... "kwn2...aku mintak maaf x dpt join pg air terjun...mak aku....... " ya Allah... sue sabar yer... Dia sedang menguji ko sayang...

kalo aku y hadapi sumer nie mesty aku tak kuat.... plan nak mandi air terjun dah lama dah tp btul kata org.... rancang la apa saja.. the end of da rancangan Dia juga y menentukan .. jd kiter harus redha dengan ketentuannya...

p/s: utk Sue... takziah... ktorg kwn2 ko akan sentiasa ada utk bantu ko mana y termampu kalo ko perlukan pertolongn.... jgn sedeyh2 k~~~

No comments:

Post a Comment