Thursday, May 13, 2010

my PraKtikAl sYoK ler ...=)



untuk kesibukan yang x taw la nak kata...cheh bajet cam byk keje jer... dari start praktikal 10 mei tue x sempat nak blogging... so ri nie aku nak bebel puas2 =) hehehe sebabnyer aku x der keje kat ofis sekarg nie =)

1st day..hehe~~
hmmm masa aku mula2 masuk keje ...uiihh... awal gler kot datang... kul 8am dah tepacak kat ofis nie... nak lapor diri la konon...sekali kol bos ..dia x datg lagy...rupenyer masuk keje kul 9am da... huhu~~ hmmm awal2 tue memg bosan giler x der keje nak wat nak biasakan diri pun x taw

::.aque.::

::.byha.::
mcm maner...nasib ader byha kalo tak aku rasa memg maty kutu r.... kitwg dibagi buku 2 n pen 2 btg... then waktu rehat pun mkn kat canteen jer...rehat 1 jam nak p maner pun x taw...... kat kantin tue...,alamak ai...lauk x dapat nak memenuhi citarasa aku la...so aku bawak bekal dari rumah =) + save bajet sebenarnyer =)... pastue solat zohor (this wek aku cuty) then masuk balik ofis sambung keje.... memandangkan masih lagy dalam sesi suai kenal ktowg blaja editing... memg luar bidang wartawan...tapi syok... pengalaman baru =) pung ...pang ....tong... teng... !@#$%^&*....... eh dah kul lima.. per g nak balik la.... tapi sebab 1st day nyer pasal balik kul 5.30pm hehhe ngokngek kan...heheh~~

2nd day~~
ha ri nie dah pandai skit..... ea la sebab dah taw masuk kul baper balik kul baper... time management dah bagus skit =)....kuar umah kul 8am balik sharp2 5pm blah hahahaha~~~ ri nie ader job... dari buat story sampai wat xciment kat luar...nyaris msuk tv hehehe tapi x der rezeki lak...sb event cancel..hampeh~~

3rd... today ler =)
haha~~ xciment kul 12pm ...so get ready =).. taku sebenarnyer... tip kali p xciment luar jantung aku memg nak tercabut... byha dah p dah kul 11.30am..huhu harap sumer berjalan lancar... (untuk byha) p/s : jgn tensen2 kita gaul ngan kawan2 baru pelan2 k =)..., aku kan ader hehehe~~ byha yang aku kenal selalu relex n cool =0....hmmmm~~~ semalam ader masuk konti radio ...so ri nie aku nak masuk lagy n take a picas hahah~~ jom byha =).........

No comments:

Post a Comment