Sunday, April 18, 2010

BiLa kiTeR pErasAn... aTaw itu BuKaN unTuK kiTeR....

sekadar dipinggiran .....huhu~~

itu ayat?? ataw pertanyaan?? aku pun x taw nak jawab....tapi secara theory nyer..kalo dah soal tue mestylah ader jawapan yer tak...... tp x per la...folower aku y pling setia mesty bley g taw jwpnnyer..kan3 hehe~~ (jgn gelakkan aque..potong lidah t!!).....ntah r.....aku rasa this wek is minggu poyo aku bersama blog.... kdg2 aku rasa org mcm x pedulikan aku.....kdg2 plak mcm ada y care kat aku...tapi sumer tue x der sapa yang taw melainkan aku dan dier.... kdg2 tanya jgk ..perlu lagi kerr aku?? tanya lagy...patut kerr undur diri...adakah itu jalan terbaik??.....n tanya lagi masih boleh kerr bersama???..... sapa yang harus mulakan???...sapa yang harus bersuara??? .....rasanya aku dah lakukan....???.... aku mengalah kan?? ataw dier dan lebih byk mengalah dr aku??? sapa nak jwb solan nie!!!! (angkat la tangan....~~).....aku mengharapkan JawApaN.....hmm... harap segalanya pulih kembali..... tp boleh kerr?? boleh ker tak??? hah!!! (sapa la y nak jwb sola aku byk2 nie~~)...so stop menyoal n sambung blajar SeKaraNg!!

No comments:

Post a Comment