Friday, April 16, 2010

PaSar MaLam...MoToR...aaaRRRgggHHH!!!!!

me n makanan pasyar mlm =)

pada suatu petang.. aku n biha plan nak p pasar malam...juh tu... kat pisa tu nok.... around 5.40 kerr 6.00 ptg cam tue ktorg gerak...ujan benty sebab taw ktwg nak p pasar malam wakakak... dok kat penang nie memg obses sikit ngan pasar malam sebabnyer kat situe jer la tempat yang bley dapat sumer jenis makan..kalo nak harapkan kedai2 kat penang nie alamt memg makan kari jer la....hahaha.... otw nak p tue... bebel2 la atas moto dok pung pang sana sini n stop kat satu traffic lite...suddenly....@#$%^&*!... aaarrrggghhh MoToR!!! maty btul2 time org nak jalan.... memg kasi panas aty la ini moto.....pergh x mcm nak gelabah labah-labah plak kan...nasb aku x pose kalo tak sampai esok x dapat start moto tue.....nasb bik la mia verdabiha cool jer wakakaka (jgn mare)...... tapi aku dok gelabah mcm tue ilang tensen2 aku yang b4 nie.... tak pasal2 aty jady teng sumer kembali seperty sedia kala...(eee poyo nyer story aku kali nie).... vroommsss........... sampai la pasyarku =) aku bli mcm2 tapi semer aku dah telan x sempat nak snap pic.. tinggal nie jer..KuiH SerAbAi..plik ek nama ea.... (kerr aku sorg jer yang baru taw??!!) x kesah la yang penting sedap =) haha x pk g yang biha beli...korg p la search blog dier....memg NabIhah makanan...hahaha =0 so... sLaMat mEnJamU seLeRa..... =)
kuih serabai =)

No comments:

Post a Comment