Saturday, May 22, 2010

SemaLam...sEmAlaM... dAn seMaLAmnYeR~~

huh.... fenin kifala i taw.....this week keje ngan DAVE.... adesss...kusut kelam kelibut aduhai x taw nak kata dah...actually pgy nie tadak keje... pe g aku, byha, ina meronggeng ler... dok bergambar ler per ler .... tetiban pok cik nie suruh aku ngn byha cari berita... teng... jeng... keng @#$!%^&... byha bagy aku berita pasal rock konsert drpd paper star... nak di kontot kan story aku p kol ler makhluk Allah nie tanya itu nie sebab nak cari berite...pung pang pung pang...aduhai dier menggatal plak... bahan 1 haram pun tadak... aku dah panik nak g taw pok cik dave pebenda... adei~~ hmm nak pendek kan lagi dengan muka aku yang cuak, p la g taw pok cik..., then dier kata let go jer x yah folo up... perrgh lege giler... fuhhh~~ setel 1 masalah

vroom~~~
datang lagi 1 masalah... few minit pas tue JPJ dtg as jemputan untuk konti... adoi kene amik berita pulak... siap suruh aku dgr radio... setel dengor dier kata fakta x faks so x yah wat story hampeh seyh....

tetibe mesin faks tue muntah kan fakta plak... nsb baik pasal diving... x pasal2 "amyza nie tolong buat eh".. tapi sampai ri nie x semak2 lagi... saba tul... x abs satu berita bagi lagy story.. parah otak aku..... esok kn wat PC kat Larkin.... nantikan jer ler...

No comments:

Post a Comment