Thursday, December 30, 2010

~~ mErrY X'maS ~~

hahaha biler dah tibe merry chrismas memg ada santa... x yah cari bersepah2... x mcm citer dongeng dulu kala tue pun... walaupun aku dah besar... aku teringin gak nak naik kereta rusa terbang tue.... hahaha bongek ek~~ btw the main purpose aku nak bebel kat cini pasan adik aku yang xcited jumpe santa kat IoI mall kulai nun.... asalnyer nak berbelanja jer... minggu gaji masa tue... skali x pasal2 adik aku nie menjerit2 dtg kat aku ingtkan apa kehal lar~~~ skali ada santa da~~

nona : kak eja.... kak eja ada santa lar....

me : ha p la kejar dier t dapat angpaw...

nona : oh okay.... (vroooommmmm)

setelah berlari mendapatkan santa ( cian lak aku bedaah kan dier... heheh wawa jgn nanes aw... ngee~~) dtg balik kat aku ... dalam tangan gengam smthing....

nona : kak eja mana ader dapat angpaw..

me : la abis tue dier bagi apa....

nona : tgk nie dier bagi gula2 jer.... ( sambil bukak gengaman)

hahahahah bederai gelak aku ngn ayah.... cian la hai... nak pujuk nyer pasal... aku ajak dier p amik gambar ngn santa tue... hahahah =) wawa.. cian ko.... ngee~~ =)


::.. wif santa ..::


::.. mushroom Xmas ..::

No comments:

Post a Comment