Tuesday, December 21, 2010

kEaKrabAn kaMi.... tP amEe nGn aYul x dEr laK~~

sebenarnye ri nie ( isnin, 20dec2010 ) aku ngan nana cuti dr bekerja kat tesco tu.. so x la mengadap customer yang ngokngek.... tp cuty bukan nak relex semata.. kalo aku memg dlm selimut r tp akak aku ajak neman lak g interbiu keje... so disebabkan x dapat nak berdondang sayang ngn putera mimpi..... saya pun ikut la bejalan... n sambil berjalan minum air (cun x peribahasa) ... bwk lak adek saya najwa yang perasan model... nak ajak ayul dier exam darjah khas lak.... nex tyme k bebeh~~...
::.. kat tabung haji ..::

so dr ats kiterowg trun bwh.. means.. dr tesco ke jb then ke kulai semula (sebab nak balik umah)... p tesco hantar surat resign... pastue p opis mak amik cek byr kete... nyambil tue ngecek duet blaja.. (tq mama..ngee~~).... pastue g bank tabung aji sebab nak amik wet nana... (dier nak blanja huhu~~) .. pastue baru la g interbiu kat al-ikhsan kat skudai.... agak lama r sebab me n najwa tunggu dalam kete... lama tul.... ujung2 x taw apa jadi.. nth dapat ntah tidak keje tue.... hmm... pastue ngog ngog ngog kete ke alliance bank bayo duet kete..... nasib bik org x ramai.... maka perut pun dah bunyi2... apa g DRIFF r.... ke.... bndar baru uda.. jb stand BBU =).. mam per aw.. nasi ambang special... cedapnyer =) ~~~~~~ aku sorg mkn sepinggan .. nana share ngn wawa... pastue ngadap air kelapa.. tekorek2~~alolo cian ... lapa n haus eh~~~ heheh t try ajal ijal aw~~~
::.. nasi ambang special BBU ..::


::.. nana korek isi kelapa ..::

hah!! nie la saat yang paling di nanty2... keje dah setel perut dah kenyang maka.... vroom~~~~~~ ke angsana.... saja nak sejukkan badan... sambil tue leh la solat skali... yang x leh bla g karok tue... huhu~~


::.. bejalan menuju kerr?? ..::

::.. posing sakan dak nie ..::
DANGA BAY.... di sinilah bermulanya kami berposing sakan.... hahaha saksikan =) (hampeh gambar aku asik out...werkk~~) sebab tue aku x upload .. huhu~~







No comments:

Post a Comment