Thursday, November 18, 2010

~~~ bilA dAh jUmpEr adiK bErAdik ~~~


nak tunggu kan teksi kul 5:30 nyer pasal ... x tido seharian aku... ditemani wewin, daya, n karmilah... tp... akhirnyer terkontang kanting aku kesorangan... tp cian gak kat dowg ngntuk kot... menunggu nie memg benda y melemahkan... dah tue nak elak ngntuk aku per g.. begambor2 r hahha.... x kene gmbor kat bilik wewin aku balik bilik begambo lak akt bilik aku.. tp pastue trus angkat brg p tingkat 1 lar.... giler berat kot beg.... 22KG... nasib la bai tue x charge aku rm30 hengget.... tq bai... nandre... =)


::.. sesi begambo elak ngntuk..::
haha.... tepat jam 8:00am aku sampai kat airport senai.. wah~~ dah baru seyh.... (lama x nik flight.. taw2 entrance baru siot~~ batak r skit)... hmm sampai sesat nak p tempat akak aku tunggu.. sib baek la jumper jalan kuar... kalo tak bejanggut la akak aku tue dalam kete...


::..tunggu beg..gambo dulu..::

pastue sampai2 jer kat umah.. nampak mak kat bas10 tunggu bus... cian nyer... "ma.. lin kali tunggu jer la kat umah... t kak eja anta.. airport tue bukan juh sgt... tkt sgt x dpt p keje awl ... =)" .... hmm pastue dah la x dpt tido seharian... trus lak leh bejalan neman kan kakak aku y baru pandai drive nie balik kg.. nasib bik l balik2 jer dapat ayam goreng kegemaran... apa pun tq embah yam =)..... t kak eja dapat keje jgn luper janji embah taw =).. (ssshh rahsia)....

::.. skdr gmbr hiasan ... sb sy syg si comot nie..::

esok nyer bejalan lak... g "mini genting" hahha poyo jer kan... x der la... g arcade jer.. pastue terserempak ngan mak ayah.. hahah owg kata exercise tgn... gagaga...


::..ngh kunyah bahulu..::


::..go..go..go..::

nie la budak.... orang sibuk exercise... dier senyap2... pasang niat nak tembak org eh.... "korg x taw durhaka eh.... amboi nak menembak plak eh..... kerat tgn t baru taw" (idea aku r tue... haha.. mak ayah... kak eja memain jer.... nie la anak2 kamoo y nakal~~)




p/s : to syahmee ahmad n badrul amin.. korg jgn jeles kami p mini genting taw =) hahahah

No comments:

Post a Comment