Thursday, January 7, 2010

KaDanG-kDg bEnda Y teNSen nIe blEh kaSI KiTEr hePy KaN .....

EEEEEE!!!! memang tensen...buat tue tak kene wat nie tak kene...mcm maner nak wat xciment SENI nie!!! waaaaaaaaaaa.............2 pereka grafik m'sia, 5 antarabangsa...mampos!! ttttttttttllllllllllllllggggggggggg la korang!!!.... =( adus makan 3 ari jugak wat xciment ubi goreng nie...maner tak nyer sempat p tgk wayang tue..... aper ntah tajuk citer...aku dok folo dak2 nie hah.....ala2 detektif conan .... syok la jugak...aku bagi 3 1/2 star.....cukupkan kawan2 (mamal,nina)......tensen + tensen + tensen= hampir giler.....maka siap la keje yang sebesar bijik sawi tue...MudAh sAjA (intonasi sore daya) =0......ESOK-nyer...dah la datang clas lewat 1 jam....tak kene marah pun...,,,,,, tapiiiii......yahuuuu...syoknyer.....hasil kerja yang baik (sikit jer pun)........lukisan sumer menjadi....bukan lukis per pun cumer basic visual language jer pun ....kalo dak seni tgk pun..., alah benda kacang pada dowang... hmmm tapi pada aku itulah lukisan aku yang paling kemas n menarik yang pernah aku buat..... huh... bedebar-debar aku nie nak tunjuk lukisan payung diraja... macam nak aper jer...




nasib tak gugur jer jantung nie.....memang rasa puas ati gle bile cik mat puji....tak byk pun aku tetap rasa bangga =9.....hmmm tapi hasil kerja aku tetap kene polish gak...coz cik mat kata bukan kerja grafik yang aku buat tue...masih tak perfect lagi la...per pun semangat baru dah muncul...wakakakakak =) Gud laCK MyZA.....

No comments:

Post a Comment