Tuesday, October 6, 2009

SHITTED...@#$%^&*...

pergh.... gua memg bengang gle.... bgn tak der la pagi sgt tapi ble lakan drpd selalu... besiap macm nak p tgk wayang... bedandan bukan min lagi.. tup2 g clas lambat....pergh bikin ati gua panas....... kalo tak kene hentam dalam clas tue tak per.. sat g kene plak kan.... nina terselamat sedap la....1 clas nie pandang.... bajet dapat la dok tgh ke pe ke... sat g tgk2 kat depan.. da la dpn skali .tepi skali plak tue....nsb bukan aku sorang kene........ mata dah bertakung jer menahan malu... kalo tak sebab ader teman... depan2 dr. tue aku melalak!!! pastue dah la dgr ceramah yang sama.... bout HIV/AIDS... tp tak per ader kebaikannya jugak... tobat aku... tak nak g clas lambat g..(tp aku memg tak penah p clss lambt pun)......... baru 1st time!!! ................MYZA, PASNI JGN WAT G!!!! huh!!

No comments:

Post a Comment